Äntligen helg

Äntligen helg :O  ja på söndag kommer man hem igen då :D längtar så grymt mkt efter ett antal personer <33 mitt lvi känns så tom utan dom att vara ifrån dom på en längre tid känns menings löst men visst kan det vara skönt att vara ifrån de som betyder grymt mkt för en oxå.. men inte mer än en vecka :O  den här veckan har visst gått fort men ändå segt...

Idag blir det att baka md min syster och så.. för dom ska typ ha kalss på söndag och bjuda på tårta och muffins och andra god saker :) min syster fyller år på måndag och hennes kille fyllde år förra lördagen så... ska allt bli gott att trycka i sig alla god saker sen :) Föräldrna och brorden kommer ner i kväll :O då blir jag av med min sov plats är inte lika uppskattat men ska alt bli skönt att få stjus hem på söndag :D sen på måndag är det skola igen och träffa kompisar :D längtar grymt mkt till måndagen.. jag borde vara sjuk som längtar till skolan :O  jag har typ aldrig gjort det i hela mitt liv... men nu blir jag så jävla rastlös om jag itne går i skolan..

just ja jag måste skaffa ett jävla jobb oxå det gillas inte så mkt men måste ju göras så.. men har ingen aning om vart jag kan jobb lr vart jag sak söka jobba :O  får panik och blir förvirrad :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0