En dag ute i skogen

Idag har det vart en mysigt dag ute i skogen :)  lr först åkte vi in till Forshaga och köpte mat och ett reflex sak  till himla sen åkte vi ut i skogen och grilla korv och bara myste och sprang i snön med den lille taxen som försvann under snön.. det var skit kul att  se :) sen efter att vart ute nån timma åkte vi hem igen och kolla på film och börja på med maten ^^ som vart ungs stekt potatis och hemma gjord rostbiff som var marrinerad i Lime grillolja vanlig grillolja grillkrydda och ÖL :O men det var jätte gott iaf :)  och efter maten fick man hjälpa till och fixa med veden lite och så.. jag som är värm och kyl känslig höll på att svälla upp o ansiktet när vi var ute och grillade för elden var lite för varm :P  min syster var inte snäll på mig hon kom med kommentaren "du börjar få horn" :O det var bara för min ögonlock börjar svälla upp...

jag tror jag fått för mkt frisk luft idag för börjar få grymt ont i huvudet :O jaja nu blir det att kolla på film och mysa resten av kvällen :)  imorgon blir det fika med en massa personer och en rätt så kort hem resa ^^ ska väl gå och vara social nu ^^ ha det bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0