Händelserik dag

Idag har det vart en intressant dag :) jag var hemma från skolan och var på mammas butik ist och träffade Andreas och min kusin och en hel del folk med på Andreas Cirkus träning.. kan säg jag haft jätte trevligt idag :D något som kan göra om igen^^  jag fick testa saker på träningen med och det var roligt ^^  kommer nog har träningsvärk i mina arma imorgon, för snurra en stav och drog upp mig i ringar usch det var jobbigt^^  fundera på  om jag ska följa med någon mer gång :) sen var min systers tåg lite försenat så kom typ nyss hem ifrån ljusdal. och när vi hämtade henne på sation så halka de jag och slog i mitt knä så det svällde upp och är rött nu och det typ färrar till i hela benet på mig och det känns inge skönt och blir inte bättre att datorn stoppar lite blodtillförsel till mina ben heller.. jag är allt klantig jag och jag gör jämt illa samma knä hela tiden oxå.. väntar bara tills jag ska typ krosa hela knäet snart lr nått liknade... jaja vi får se när det händer ^^ nu ska jag försöka sov för i morgon ska man vara bröllops fotograf med ^^ och vara barnvakt på kvällen :) klart ska det bli kul att få vara med på bröllopet och festen efteråt ser farmemot dagen imorgon:)  men bäst för mig att sova nu... god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0