Hmm trött...

fyy vad jag är trött :O tur att vi får lov på fredag. nu sitter man i skolan igen då.. hur orkar man ens kliv upp om dagarna för att gå till skolan? jaja man gör det väl för att få pengar och en bra utbildning.

Man ska ju på bröllop på lördag och sen vart jag barnvakt på kvällen oxå.. det ska nog allt bli kul ^^ jaa får sitta i en soffa och kolla på tv hela kvällen heter de :P tills dom som gift sig har festat klart och dagen efter ska jag åka hem till min syster och vara där hela nästa veckan.

vf ska en känslor förvirra en så mkt så man vet inte hur ens känslor är? vilka/vilken man gillar lr så... jag blir galen på att inte veta vad jag ville lr hur jag vill ha det... uschusch att inget vill funka som det ska :/ ska bli skönt att man kommer i väg ett tag och kan tänka lite mer på vart man har alla känslorna.

det här vart nog ett till värdelöst inlägg men men är iaf lite upptadering... snart börjar man :/ usch jag är ass hungrig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0