Skönt att vara hemma i skogen

Nu sitter man hemma i skogen igen : ) ska säga att det är jävligt skönt faktiskt ^^ att få sova en natt utan nå ljud man inte gillar och att ha internet om kvällarna skönt... måste verkligen skaffa internet och tv till lägenheten så jag har nått att göra om kvällaran.. men efte rlovet verkar min vardag bli full helt och håller skolan på dagarna och sen kanske mma träning på onsdagar och kanske barnvakt på torsdagar usch vad det vart mkt helt plöstigt.. jag ska nog klara av allt det och ändå hinna plugga i skolan ^^  nu ska jag snart dricka the med föräldran och mysa lite extra :)



och det här vart bilden som kom med på fotoutställningen.. men vart inte ricktigt nöjd med de andra bilderna den ska sitta med men men..  får väl ta de så då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0