Sömnlöshet

Jag somna tidigt igår kväll men en viss mamma bestämme sig för att ringa mig och då vakna jag så klart... usch hatar att bli väckt när jag sover :O det är jag nog inte ensam om tror jag.. sen somna jag inte för ens sent på kvällen ist då.. fast somna om innan 00.00 så det var ju bra. lr jag tror jag somna innan tolv iaf.. jag kommer nog inte ihåg :O jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen nu på morgonen men det är ju nödvändigt för att få en bra utbildning och ha nått att göra med livet som man lever. usch usch fast en bra sak är att det är inte långt innan det är lov nu ^^  bara två dagar efter idag. Det ska bli skönt att få det jävla lovet någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0