Tråkigt och meningslöst

Tråkigt liv och tråkiga inlägg... vad ska jag skriva om egentligen? vad är det som är intressant?  asså jag är helt borta och vet inte vad jag ska skriva om och då blir det hur tråkigta inlägga som helst... Hjälp mig alltså.. om inte inläggen är tråkiga så är dom helt meningslösa... fattar inte att jag har så tråkigt fantasi och att ajg itne får till nått bra att skriva... allt låter så jävla löjligt.... men jag är väl en sån person som är tråkigt och löjlig och vad mer kan jag vara? usch vill ha tillbaka min fantasi vill kunna vara kreaktvi som jag vart... när vart jag så tråkig när sluta jag komma på roliga saker?? se nu vart det ett till tråkigt och meningslöst inlägg... hmm hur ska man få till bloggen bra egentligen?  vill ha en snygg bloggdesing vill har nått bra att skriva om nått som folk vill läsa och inget tråkigt... vet inte ens vilka som läser min blogg för ingen kommenterar nått så borde ha en tråkigt blogg...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså om man säger så här, du kan inte gå riktigt på att folk inte kommenterar har jag märkt :P Folk kommenterar inte min blogg hellre jag har typ 4 som brukar kommentera men jag har många läsare som stannar kvar alltså måste dem ju gilla den eftersom dem stannar ^^ Så gå efter statistik istället

2010-03-13 @ 15:36:26
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0