Vad fan tänker killar med?

En sak jag stör mig verkligen på är ner killar behandlar tjejer som om de inte vore värda något... alltså de killarna som tror man måste vara en BAdboy för att få en snygg tjej är fan helt jävla slut i huvudet... fattar mig itne på killar som kan vräka ur sig till tjejer som ser bra ut och så att dom är ett fult luder lr en cp hagga lr att dom är en hora... alltså vad fan tänker killar med?  dom killnar som är såna kommer fan inte få nått i sitt liv om dom inte ändra på sig snart.... vilken jävla tjej vill vara med en sån killar som inte kan acceptera en?  kanske en tjej med dåligt självförtroende men jag skulle aldrig sjunka så lågt att en vara med en sån kille... Behandla folk som man sj vill bli behandlad även om man inte går ihop med dom så är det bara att acceptera dom som dom är och gå viddare... Ni killar som håller på så är fan inte värd en tjej överhuvud taget... va en snäll och omtänksam kille ist....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Boys will always be boys...

ingen vet hur dem egentligen tänker! Man kan inte göra annat än att hoppas att dem en dag växer upp och förstår att det inte är så man gör för att få tjejer ;)

2010-03-13 @ 15:15:07
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0